دانود مقاله -پروژه-گزارش کار-سوالات امتحانی...

دانود مقاله -پروژه-گزارش کار-سوالات امتحانی...

دانود مقاله -پروژه-گزارش کار-سوالات امتحانی...

دانود مقاله -پروژه-گزارش کار-سوالات امتحانی...

دانود مقاله -پروژه-گزارش کار-سوالات امتحانی...
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

درباره خودروها

دانلودمقاله برسی مخاطبان گزارش سالانه بخش های دولت

ترجمه مقاله برسی مخاطبان گزارش سالانه بخش های دولت

دانلوددفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت

پروژه بررسی دستگاه EGR

دستگاه EGR

دانلودپروژه بررسی دستگاه EGR

بررسی دستگاه EGR

ترجمه مقاله تأثیر اندازه شرکت در عملکر مدیرتی منابع و عملکرد نوآوری

پروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان

دانلودپروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان

پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع

در موردکمپرسورهای با رینگ مایع

دانلودپروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع

بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع

مقاله ایجاد سیستم خبره ارجاع بیمارستان

دانلودترجمه مقاله ایجاد سیستم خبره ارجاع بیمارستان

ترجمه مقاله ایجاد سیستم خبره ارجاع بیمارستان

مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

درباره مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

دانلودترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال

سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال

دانلود پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال

سیستم های هوش کسب و کار کار (BI)

دانلودترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار کار (BI)

ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار کار (BI)

مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

دانلودترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه صرف نظر می گردد. در مواردی که فرکانسهای طبیعی دینامیک هواپیما با فرض صلبیت، اختلاف زیادی با فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه داشته باشند فرض صلبیت جهت تحلیل دینامیکی هواپیما تا حد قابل قبولی با واقعیت سازگار خواهد بود. اما با افزایش انعطاف پذیری سازه و کاهش فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه این اختلاف کاهش یافته و فرض صلبیت سازه دیگر قابل قبول نخواهد بود. این امر متخصصین این رشته را بر آن داشته است که در بدست آوردن معادلات حرکت هواپیما، انعطاف پذیری سازه را نیز مد نظر قرار دهند.
با ساخت هواپیماهای بزرگتر با بدنه طویل و دهانه بال بسیار بیشتر در دهه پنجاه میلادی و نیز بکارگیری موتور جت و افزایش سرعت هواپیماها مشکلات متعددی که بعضآ منجر به سوانح مرگباری گردید، پدیدار گشت. همچنین بکارگیری آلیاژهای جدید و مواد مرکب نوظهور در سالهای بعد باعث افزایش چشمگیر انعطاف پذیری سازه گردید؛ به گونه ای که عدم در نظر گرفتن انعطاف پذیری سازه در هواپیماهای با سرعت زیر صوت و گذر صوت بزرگ و نیز جنگنده های مافوق صوت نه تنها باعث کاهش دقت و صحت تحلیلها می گردید، بلکه  نتایجی کاملآ نادرست را در اختیار تحلیل گران قرار می داد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار